آخرین به روز رسانی: سه شنبه 29 اسفند 1402
آخرین به روز رسانی: سه شنبه 29 اسفند 1402
پنج شنبه 15 مهر 1400
کد خبر: 4421
تعداد بازدید: 381

با حکم مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان انجام شد

انتصاب سرپرستان جدید برای ادارات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شادگان و کارون

طی مراسم‌های جداگانه‌ای که 13 مهرماه 1400 در محل فرمانداری‌های شادگان و کارون برگزار شد، سرپرستان اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این دو شهرستان‌ منصوب و معرفی شدند.
به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، در یکی از این مراسم‌ها که باحضور امید صبری‌پور سرپرست فرمانداری شادگان، مهدی کرتلایی بخشدار مرکزی این شهرستان و جمال عامری‌نسب مسئول امور مجلس و شهرستان‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان برگزار شد از زحمات و تلاش‌های عبدالله کعبی‌راد رئیس پیشین اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شادگان تقدیر و تشکر شد و حسن ناصر با حکم سیدحکمت‌اله موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان به عنوان سرپرست این اداره منصوب و معرفی شد.
 
ناصر پیش از این از فروردین 1395 به عنوان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کارون فعالیت می‌کرد.
 
حسن ناصر متولد مردادماه 1363 و دارای مدرک کارشناسی تاریخ است. این مدیر جوان، ایده‌پرداز جشنواره‌ خرما در روستای ابوالدبس، جشنواره انگور در روستای غزاویه بزرگ و نیز جشنواره چای ترش در روستای علوه در شهرستان کارون بوده که در سال‌های اخیر با استقبال گسترده‌ای از سوی مردم و گردشگران همراه شده است.
 
همچنین در مراسمی دیگر که در محل فرمانداری شهرستان کارون برگزار شد، احمد یوسفی‌نهاد به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان منصوب و جایگزین حسن ناصر شد که سکان اداره میراث‌فرهنگی شادگان را به دست گرفته است.
 
یوسفی نهاد، متولد 18 خردادماه 1367 و دارای مدرک کارشناسی‌ارشد در رشته باستان‌شناسی گرایش فرهنگ و تمدن اسلامی است. او پیش از این به عنوان معاون در اداره میراث‌فرهنگی کارون فعالیت می‌کرد.
 
 در سوابق این مدیر جوان، کارشناسی هیأت کاوش تپه گچ‌سنگی در شهرستان گُتوند، کارشناس هیأت بررسی و شناسایی محوطه‌های باستانی اراک، معاون هیأت بررسی و شناسایی دوران مس‌سنگی رودخانه قره‌چای اراک، کارشناس هیأت گمانه‌زنی تعیین عرصه و حریم محوطه باستانی تازنگ در باغملک، مسئول امور فرهنگی جشنواره خرما استان خوزستان و عضو تیم اجرایی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی اهواز دیده می‌شود.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب