آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
پنج شنبه 22 مهر 1400
کد خبر: 4429
تعداد بازدید: 281

صبح امروز انجام شد

بازدید اعضای فراکسیون گردشگری مجلس از روند ساخت موزه منطقه‌ای خوزستان

اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی از موزه منطقه ای در حال احداث خوزستان و دانشکده تاریخی سه گوش اهواز، بازدید کردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، امروز پنج شنبه 22مهر 1400اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس،مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان،جمعی از مسئولین و کارشناسان میراث فرهنگی خوزستان در جریان سفر خود به خوزستان، طی بازدید میدانی از موزه منطقه ای خوزستان و دانشکده سه گوش اهواز دیدن کردند.

همچنین این اعضا از آخرین روند ساخت موزه منطقه ای خوزستان واقع در پارک جزیره بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت احداث موزه قرار گرفتند.

اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس در ادامه سفر خود به استان خوزستان به شوشتر رفتند تا از آثار تاریخی این شهر نیز بازدید داشته باشند.

بررسی موانع و چالش های موجود در حوزه گردشگری خوزستان و ارائه راهکارهایی برای احیای صنعت گردشگری در دوران پسا کرونا و همچنین بازدید از بناهای تاریخی وافزایش بودجه مرمت آثار باستانی از جمله اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس در سفر است.

در این سفر سه روز که از چهارشنبه بعدازظهر شروع و تا جمعه ادامه دارد، محمدرضا دشتی (رییس)، محسنی بندپی (نایب رییس)، غنی نظری (سخنگو) و محمدصالح جوکار و آریان‌پور (اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی) حضور دارند.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب