آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
پنج شنبه 18 آذر 1400
کد خبر: 4516
تعداد بازدید: 315

استاندار خوزستان:

موزه دفاع مقدس خرمشهر یک شناسنامه ارزشمند برای هویت حماسی ماست

خلیلیان گفت: موزه دفاع مقدس خرمشهر یک شناسنامه ارزشمند برای هویت حماسی این شهر، خوزستان و کشور است که صد البته نیاز به توجه و امکانات بیشتر دارد.

 به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان به نقل از دفاع‌پرس، «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان بعدازظهرپنجشنبه 18آذرماه1400 با حضور در شهرستان خرمشهر و پس از شرکت در آئین استقبال از پیکر مطهر ۵۸ شهید دوران دفاع مقدس از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر بازدید کرد.

وی که با مشایعت و همراهی سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان وارد اولین موزه جنگ کشور شد، فضای این مرکز را بسیار ساده ولی لبریز از حس حماسه و احساس گرم ایثار و جهاد و شهادت دانست و اظهار داشت: خرمشهر به گردن همه ما حق دارد و ما تا همیشه به این شهر و مردم نجیب و قهرمانش بدهکاریم.

خلیلیان افزود: موزه دفاع مقدس خرمشهر یک شناسنامه ارزشمند برای هویت حماسی این شهر، خوزستان و کشور است که صد البته نیاز به توجه و امکانات بیشتر دارد.

سردار مرادحاجتی نیز در این بازدید ضمن تقدیر از استاندار خوزستان بابت همراهی و توجه ویژه به همه حوزه های دفاع مقدس خواستار توجه بیشتر و بهتر به این موزه شد و بازسازی کامل این مرکز فرهنگی را خواستار شد، چرا که این موزه بیشترین آمار بازدید کاروان های راهیان نور و گردشگران خارجی را دارد.

در پایان این بازدید نیز راوی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر گزارش و روایتی کامل از بدو تاسیس موزه تا به امروز به بازدیدکنندگان ارائه داد.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب