آخرین به روز رسانی: جمعه 31 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 31 فروردین 1403
یک شنبه 03 بهمن 1400
کد خبر: 4561
تعداد بازدید: 165

پیام تبریک مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، متن پیام سیدحکمت‌اله موسوی به شرح زیر است:

"باسمه تعالی

درهای آسمان به رحمت گشوده شد، جهان لبریز از عطر یاس‌های سپید، بیستمین روز از ماه جمادی‌الثانی را به نظاره نشست و زمین میزبان نگاه آسمانی گل سرسبد آفرینش، تداوم‌بخش سلسله خوبی‌ها، ام‌ابیها حضرت فاطمه‌زهرا (س) شد.

بزرگواری میلادش تولد بهار بود و خانه‌اش پناهگاه مسکینان و نیازمندان و امید ناامیدان بود. در اندک صباح عمر بابرکت خویش، به حیات بشریت عمری جاودانه داد.

افتخار زنان و مادران ایران اسلامی همین بس که به واسطه میلاد برترین گوهر خلقت، کوثر قرآن و عطای خداوند سبحان تکریم شوند.

نام‌گذاری روز میلاد آن بانوی بی‌همتا به عنوان روز مادر و روز زن، تقارنی است شایسته، تقارنی که از یک سو ناظر به مقام رفیع مادران و زنان است و در یک نگاه نیز یادآور اهمیت و ضرورت توجه به آموزه‌های اخلاق و منش فردی و اجتماعی بانوی دوعالم حضرت فاطمه (س) و جایگاه ارزنده زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.

اینجانب فرارسیدن میلاد با سعادت الگوی بی‌بدیل زنان عالم حضرت فاطمه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را حضور همه شیفتگان طریقش به ویژه همکاران ارجمندم در سراسر استان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون همه مادران ایران‌زمین را خواستارم."



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب