آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
پنج شنبه 04 فروردین 1401
کد خبر: 4688
تعداد بازدید: 419

حضور گسترده گردشگران نوروزی در تالاب بین المللی شادگان

تالاب بین المللی شادگان به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری خوزستان و شهرستان میزبان گردشگران و مسافران نوروزی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان، سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به بازدید روزانه بیش از ۴ هزار نفر از جاذبه‌های تالاب بین‌المللی شادگان، سایت گردشگری و دیگر ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان گفت: این تعداد افراد شامل؛ گردشگران، کاروان‌های راهیان نور، مهمانان نوروزی داخلی و خارجی هستند.

جمال صالح زاده با بیان اینکه پیش بینی می‌شود در روز‌های آینده تعداد بازدیدکنندگان افزایش یابد، افزود: ستاد شهرستان یک ماه قبل از نوروز ۱۴۰۱ کار خود را آغاز کرد و امکاناتی از قبیل؛ ساخت ۲ اسکله در شهر دارخوین و روستای حدبه خنافره، آماده سازی اقامتگاه مزروق و هماهنگی با روستا‌های ابوعرابید، ابوشلوگ و ام الحجار برای میزبانی گردشگران، احیا جزیره تالاب با ساخت ۲۵ مضیف از نی با کمک اهالی روستا آماده سازی شده است.

صالح زاده به برپایی نمایشگاهی از صنایع دستی و سوغات شهرستان در محل ورودی اسکله برای معرفی ظرفیت و محصولات شادگان اشاره کرد و ادامه داد: شرایط برای بهبود وضعیت به صورت روزانه رصد و نواقص رفع می‌شوند.

رئیس ستاد خدمات سفر شادگان می‌گوید: شرایط برای معرفی مهیا شده و در ۳ روز اخیر روستای منصوره عاصی (اقامتگاه مروزق) و روستای ابوعرابید بیشترین سهم را بین نقاط شهرستان بعد از سایت گردشگری صراخیه در جذب گردشگر داشته اند.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب