آخرین به روز رسانی: جمعه 31 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 31 فروردین 1403
یک شنبه 04 اردیبهشت 1401
کد خبر: 4755
تعداد بازدید: 643

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مسجدسلیمان معرفی شد

در حکمی از سوی سیدحکمت‌اله موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی شهرستان مسجدسلیمان منصوب و معرفی شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، آئین تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مسجدسلیمان چهارم اردیبهشت‌ماه 1401 در محل فرمانداری و با حضور رضا رضایی‌فاضل فرماندار این شهرستان برگزار شد.

در این آئین، ضمن قدردانی از زحمات سیدموسی احمدپوریا رئیس سابق اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مسجدسلیمان، ایوب سلطانی رابط پژوهشی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان با پژوهشکده باستان‌شناسی، با حفظ سمت، به‌عنوان سرپرست این اداره منصوب شد.

ایوب سلطانی متولد1360 در مسجدسلیمان و هم‌اکنون دانشجوی مقطع دکترای باستان‌شناسی است. سلطانی در حوزه پژوهشی دارای سه مقاله  isi و  12 مقاله فارسی علمی ـ پژوهشی است.  

او پیش از این به مدت هشت سال در مجموع رئیس اداره و پایگاه میراث‌فرهنگی آیاپیر ایذه و چهار سال نیز رئیس اداره میراث‌فرهنگی اندیکا بود.

مسئول امور پایگاه‌های جهانی و ملی خوزستان و رابط و معین پژوهشگاه میراث‌فرهنگی کشور در خوزستان، از دیگر سوابق سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مسجدسلیمان است.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب