آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
چهار شنبه 30 آذر 1401
کد خبر: 5164
تعداد بازدید: 252

معاون گردشگری خوزستان منصوب شد/ عامری‌نسب جایگزین نبهانی شد

در حکمی از سوی محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، جمال عامری‌نسب به عنوان سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان منصوب شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان 30 آذرماه 1401 با حضور مدیرکل، معاونان و جمعی از کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی برگزار و ضمن تقدیر از تلاش‌های پیمان نبهانی در دوران تصدی، جمال عامری‌نسب به عنوان سرپرست جدید این معاونت منصوب شد.

در این آیین، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، ضمن تشریح شرایط گردشگری استان به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور و قابلیت‌های بی‌شمار این حوزه و همچنین تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته در مجموعه گردشگری استان، افزود: گستردگی و جایگاه ویژه گردشگری خوزستان نیازمند ارائه راهکارهای جدید، بازنگری، مشورت و تهیه برنامه‌ای مدون برای ارتقاع سطح کیفی در همه ارکان این حوزه است.

محمدحسین ارسطوزاده ادامه داد: ما همواره در همه تغییر و تحولات، ضمن برشمردن و تقدیر از فعالیت‌های صورت‌گرفته، به دنبال یک جهش و حرکت تازه و رو به جلو هستیم و این توقع همیشه وجود داشته و دارد که با تلاش‌های شبانه‌روزی و ممارست در همه امور برای آینده گردشگری استان اهداف روشن‌تری را ترسیم کنیم و امیدوار به حصول نتایج مثبت‌تری نسبت به گذشته باشیم که اعتقاد ما بر این بوده و هست که کار نشدنی وجود ندارد.

او با تأکید بر تعامل بیشتر میان حوزه گردشگری با مردم، سازمان‌های مردم‌نهاد، فعالان گردشگری، بخشداران، دهیاران و لزوم تسهیل‌گری در صدور مجوزها، بیان کرد: برنامه‌محور بودن و گرفتن بازخورد، سلامت کاری، استانداردسازی تأسیسات گردشگری، تقسیم استان به چند بخش به منظور مدیریت کارآمدتر، دوری از هرگونه جزیره‌ای عمل کردن، آموزش و معرفی هرچه بیشتر داشته‌های استان از جمله اولویت‌های کاری ما از آغاز تاکنون بوده است و این اصل را نباید فراموش کرد که از آنجایی که فعالیت‌های ما فرابخشی است، باید بخشی از حوزه گردشگری را به مردم و تشکل‌های مردمی واگذار کنیم و تا آنجا که می‌شود گردشگری را به سمت غیردولتی شدن سوق دهیم، تا به آنچه مطلوب ما بوده و هست دست یابیم.

جمال عامری‌نسب متولد 1357 و فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی‌ارشد مدیریت دولتی است. از جمله سوابق کاری او می‌توان به ریاست ادارات میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شادگان، خرمشهر و آبادان اشاره کرد. او پیش از به دست گرفتن سکان گردشگری استان، مسئولیت امور مجلس و شهرستان‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان را بر عهده داشت. همچنین از دیگر سوابق عامری‌نسب می‌توان به مشاور اجرایی شهردار شادگان، رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر شادگان، عضو کمیته حفاظت از تالاب‌های کشور، عضو ثابت شورای فرهنگی شهرستان شادگان، ناظر تأسیسات گردشگری استان، ناظر بر عملکرد ادارات جنوبی استان و کارشناس صنایع‌دستی، منابع انسانی و امور اداری اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان اشاره کرد.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب