آخرین به روز رسانی: یک شنبه 9 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: یک شنبه 9 اردیبهشت 1403
دوشنبه 03 بهمن 1401
کد خبر: 5208
تعداد بازدید: 132

ابلاغ بخشنامه اجرای ستاد نوروزی در شهرستان خرمشهر

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خرمشهر از ابلاغ بخشنامه اجرای ستاد نوروزی و تشکیل ۱۱ کمیته خدمات سفر خبر داد و گفت: وظایف کمیته‌ها مشخص شده و هر کمیته در چارچوب وظایف خود به گردشگران نوروزی خدمات ارائه خواهد داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، سجاد پاک‌گهر سوم بهمن‌ماه 1401 با تأکید بر این‌که اجرایی شدن خدمات ستاد نوروزی در دستورکار اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان قرار گرفته است بیان کرد: با برنامه‌ریزی و ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، شرایط برای آسایش، آرامش، اسکان و تفریح گردشگران به بهترین شکل ممکن فراهم خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خرمشهر در ادامه بر هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی با هدف ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی تأکید کرد و افزود: اداره میراث‌فرهنگی به عنوان دبیر ستاد نوروزی نسبت به آماده‌سازی و فضاسازی در سطح شهر اقدامات مناسب را  انجام خواهد داد.

او در پاسخ به این پرسش که هر یک از ادارات اجرایی شهرستان به عنوان کمیته چه برنامه‌هایی را پیش رو خواهند داشت؟ توضیح داد: هر یک از این کمیته‌ها وظایف مختلفی از قبیل ساماندهی اماکن، مسیرهای اصلی و محورهای گردشگری، ساماندهی پارکینگ‌ها، روشنایی معابر، ساماندهی ورودی و خروجی شهرستان، گل‌کاری میدان‌ها، توسعه گردشگری آبی رودخانه و... را برعهده دارند.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب