آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
شنبه 25 اردیبهشت 1400
کد خبر: 4207
تعداد بازدید: 276

رئیس ستاد انتخابات استان بر تعامل روابط عمومی دستگاه ها، خانه مطبوعات و بسیج رسانه جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد

رئیس ستاد انتخابات استان بر تعامل روابط عمومی دستگاه ها، خانه مطبوعات و بسیج رسانه جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان خوزستان نشست هم اندیشی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان با هدف افزایش مشارکت عمومی در انتخابات پیش رو توسط روابط عمومی استانداری خوزستان برگزار شد.

در این نشست رضا نجاتی رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است گفت: روابط عمومی ها چشم بینای مدیران هستند و پیشانی سازمان بوده و باید با فضا سازی انتخاباتی در سطح دستگاه و تکریم ارباب رجوع برای افزایش مشارکت در انتخابات برنامه ریزی نمایند.

نجاتی افزود: ایجاد فضای پر شور انتخاباتی مستلزم مشارکت رسانه‌ها و مطبوعات بوده و از روابط عمومی ها انتظار داریم با حمایت بیشتر از اهالی رسانه و با هماهنگی با خانه مطبوعات و بسیج رسانه در این راستا اقدام نمایند.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب