آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
دوشنبه 19 خرداد 1399
کد خبر: 3728
تعداد بازدید: 623

پیام مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان بمناسبت روز جهانی صنایع دستی

سیدحکمت اله موسوی در پیامی فرا رسیدن ۲۰ خرداد روز جهانی صنایع دستی را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان، سیدحکمت اله موسوی طی پیامی فرا رسیدن روز جهانی صنایع دستی را به فعالین این عرصه سترگ تبریک گفت.
 
 
 
در این پیام آمده است:
 
تار و پود فرهنگ و هنر ناب ایرانی اسلامی، گره هایی خوش نقش و نگار از هنر اصیل و مانای زنان و مردان صاحب دلی ست که همواره پرچم فرهنگ و هنر ناب ایران عزیز را با دست آفریده های هنرمندانه خود برافراشته اند.
 
 
جای جای استان زرخیز خوزستان نشانه هایی کم نظیر از هنرهای ناب صنایع دستی و هنرهای سنتی است که همه ی ما به داشته های غنی آن می بالیم.
 
بیستم خرداد سال ۹۹ گرچه آمیخته با سایه ویروس کرونا است اما تلاش و جدیت و هنرمندی همه ی اهالی گرانقدر صنایع دستی باعث گردید چراغ این هنرصنعت همچنان فروزان باشد و قدم های موثر و هدف گذاری جهش تولید نیز همین تلاش ها و هنرمندی های هنرمندان حوزه صنایع دستی بشمار می رود که همگان را بر آن می دارد بیش از پیش به صنایع دستی و هنرهای سنتی مردمان شریف استان توجه کنیم.
 
بدون تردید آوردن صنایع دستی در سبد خانوار می تواند چرخه اقتصادی این هنر و جهش تولید را تضمین کند.
 
 
اینجانب بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ و فرهیخته ی صنایع دستی و هنرهای سنتی، فرا رسیدن روز شکوهمند صنایع دستی را به کلیه اساتید این حوزه، هنرمندان و کارشناسان در سراسر کشور بویژه استان هنرمند پرور خوزستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
 
 
سیدحکمت اله موسوی
۲۰ خرداد ۱۳۹۹


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب