آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 7 اردیبهشت 1403
چهار شنبه 27 مرداد 1400
کد خبر: 4344
تعداد بازدید: 175

پیام تسلیت سیدحکمت اله موسوی به مناسبت شهادت سید و سالار شهیدان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در پیامی فرارسیدن ایام سوگواری حسینی و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای آن حضرت را تسلیت وتعزیت گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان متن پیام عاشورایی بدین شرح است:

 اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْن
ِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
 وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ 
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیام آور بصیرت، آزادگی است و این وظیفه امروز ماست که میراث دار حق خواهی مکتب عاشورا و کربلا باشیم.

قریب به دو سال از شیوع ویروس منحوس کرونا می گذرد و عزاداران و سوگواران حسینی از برگزاری میراث معنوی عاشورا به شیوه قدیم و سنتی محروم هستند، اما بحمدلله عزاداری های خالصانه و رعایت مومنانه دستورالعمل های بهداشتی را نیز در این روزها و شب های سوگ نیز شاهد بودیم.

اینجانب فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت مظلومانه حضرت امام حسین علیه السلام و ۷۲ یار باوفای ایشان را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب، شیعیان و سوگواران حسینی، بویژه کادر درمان، مردم ولایت مدار استان خوزستان و همکاران گرامی میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان، فعالان گردشگری،هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی و دوستداران میراث فرهنگی خوزستان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال کسب فیض از این روزها و شب های معنوی و ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا را مسئلت می نمایم.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب