آخرین به روز رسانی: یک شنبه 30 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: یک شنبه 30 اردیبهشت 1403
جمعه 12 آبان 1402
کد خبر: 5914
تعداد بازدید: 180

پیام مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان بمناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان به مناسبت سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز استکبارستیزی پیام تبریک صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان متن این پیام به شرح زیر است:
 
 
"بسم الله الرحمن الرحیم"
 
«فَاستَقِم كَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَكَ وَلا تَطغَوا إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصيرٌ »
 
پس همان‌گونه که فرمان یافته‌ای، استقامت کن و همچنین کسانی که با تو به‌سوی خدا آمده‌اند (باید استقامت کنند) و طغیان نکنید، که خداوند آنچه را انجام می‌دهید می‌بیند.(سوره مبارکه هود، آیه ۱۱۲)
 
 
اینجانب، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبارجهانی و با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه ۳۶۰۰۰ شهید سرافراز دانش‌آموز و ۵۰۰۰ شهید فرهنگی این روز را به همه دانش‌آموزان عزیز ایران اسلامی، فرهنگیان فرهیخته و پرتلاش و ملت فهیم، آگاه و شهید پرور میهن مان تبریک عرض می نمایم.
 
 
 
یوم اللّه سیزده آبان، از جمله روز‌های تاریخی و حماسی ایران اسلامی علیه استکبار جهانی ست، روز ظهور قدرت ایمان و توانایی جوانان ایران اسلامی و یادآور شور و شکوه، حماسه و 
 ایثار‌ و فداکاری‌های مردم غیور ایران اسلامی است.
 
ایثارگری و حضوری آگاهانه که هیچگاه از یاد‌ها و خاطره‌ها فراموش نخواهد شد. یوم الله ۱۳ آبان میعادگاه تقابل همیشگی مستضعفان جهان با مستکبران جهانی است.
 
اینجانب از مردم ولایت‌مدار و حماسه‌ساز استان خوزستان دعوت می‌کنم با حضور مدبرانه و آگاهانه خود،بار دیگر ضمن شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در جای جای استان خوزستان، با آرمان‌های امام راحل (ره)، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و وصایای شهدای عزیز تجدید بیعت نموده و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کنند تا برگ زرین دیگری بر میراث و تاریخ پرشکوه و پرافتخار مردم این خطه حماسه آفرین و شهیدپرور ثبت شود.
 
محمدحسین ارسطوزاده 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب