آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
دوشنبه 01 خرداد 1396
کد خبر: 2164
تعداد بازدید: 1640

جلسه‌ی تودیع و معارفه ی مدیر پایگاه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه برگزار شد.

جلسه‌ی تودیع و معارفه‌ی مدیر پایگاه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه امروز با حضور مدیرکل امور پایگاه‌های کشور در محل موزه‌ی هفت تپه برگزار شد.

با حضور مدیرکل امور پایگاه‌های کشور؛
جلسه‌ی  تودیع و معارفه ی مدیر پایگاه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه برگزار شد.
جلسه‌ی تودیع و معارفه‌ی مدیر پایگاه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه امروز با حضور مدیرکل امور پایگاه‌های کشور در محل موزه‌ی هفت تپه برگزار  شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، امروز طی مراسمی با حضور مدير امور پايگاه‌هاي كشور، عاطفه رشنویی به عنوان سرپرست پایگاه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه معرفی شد.
در این مراسم فرهاد عزیزی، مديرکل امور پايگاه‌هاي كشور با تاکید بر اهمیت و نقش پایگاه های ملی و جهانی کشور در توسعه گردشگری گفت:  باید به پایگاه های ملی و جهانی کشور به عنوان یک مقصد فرهنگی بیش از گذشته توجه شود.
وی با تاکید بر اینکه پایگاه های ملی و جهانی کشور باید از برنامه ای مشخص برای توسعه زیرساخت های گردشگری تبعیت کنند، افزود: از آنجا که موضوع توسعه کشور یک امر جدی است، امیدواریم دستگاه های اجرایی نیز اولویت خود را به ایجاد زیرساخت ها و افزایش سطح کیفی پایگاه های ملی و جهانی میراث فرهنگی اختصاص دهند.
مديرکل امور پايگاه‌هاي كشور تحول جدید در توسعه و تقویت پایگاه‌ها و حرکت به سمت ساختار اداری همراه با بنیه‌ی مالی و علمی قوی را نوید داد و از زحمات دکتر علیرضا رازقی مدیر پیشین پایگاه قدردانی کرد و برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه این جلسه نیز مرجان شوشتری، معاون میراث فرهنگی خوزستان، با اشاره به اهمیت پایگاه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه در خوزستان بیان کرد: امیدواریم بتوان با توسعه بخش علمی و تجهیزات گردشگری در این پایگاه، شاهد رونق آن و جذب گردشگران بیشتر باشیم و این پایگاه را به عنوان پایگاه نمونه معرفی کنیم.
گفتنی است؛ عاطفه رشنویی کارشناس ارشد مرمت و احیا بناها و بافت های تاریخی است که پیش از این معاونت میراث فرهنگی اداره کل را در کارنامه کاری خود دارد.
همچنین در ادامه از تلاش های علیرضا رازقی مدیر پیشین پایگاه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه تجلیل شد.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب