آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 فروردین 1403
دوشنبه 06 فروردین 1397
کد خبر: 2492
تعداد بازدید: 966

خوزستان در گردشگری دریایی شاخص های خاصی دارد

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با اشاره به اینکه تعداد زیادی از محصولات گردشگری را کنار هم می توان در خوزستان داشت، خبر داد: خوزستان در حوزه گردشگری دریایی شاخص های خاصی دارد.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر:
خوزستان در گردشگری دریایی شاخص های خاصی دارد
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با اشاره به اینکه تعداد زیادی از محصولات گردشگری را کنار هم می توان در خوزستان داشت، خبر داد: خوزستان در حوزه گردشگری دریایی شاخص های خاصی دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، محمد محب خدایی اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در حوزه گردشگری بحث رویدادها است و خیلی از کشورها یا مقاصد گردشگری تلاش می کنند تا با تعریف رویدادها بیشترین جذب گردشگران را به سمت مقصد خود داشته باشند.
معاون گردشگری کشور افزود: خوشبختانه کشور ما دارای رویدادهای مختلفی است و باید ضمن استفاده صحیح در راستای جذب بیشتر گردشگر از آنها بیش از پیش بهره مند شویم.
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تصریح کرد: در ایام دهه عاشورا و تاسوعا طی سال های گذشته شاهد بودیم که گردشگران اروپایی زیادی به سمت آیین های مذهبی جذب شدند.
محب خدایی با اشاره به اینکه محور گردشگری ایران حلال است و بزرگترین الگوی دنیا در این زمینه هستیم، خبر داد: همزمان استعدادهای گردشگری روستایی ـ عشایری ایران جزو جاذبه های خیلی ارزشمند در دنیا است و از طریق آن گردشگران بسیاری از کشورهای دنیا را جذب کردیم، لذا تداوم رویدادها در این حوزه ها به ما کمک می کند تا از این داشته ها در راستای ارز آوری و ایجاد اشتغال برای کشور بیشتر بهره مند شویم.
او با اشاره به اینکه خوزستان از نظر تاریخی و فرهنگی سرآمد است و از نظر طبیعت نیز شاخص های خاص خودش را دارد، ادامه داد: در جنوب کشور حوزه ای داریم که می توان برف را همزمان با گرما تجربه کرد و یکی از ظرفیت ها و شاخص های مهم گردشگری ایران چهار فصله بودن کشور است که در همین استان خوزستان می توان با یک فاصله زمانی کم بین شهرها آن را تجربه کرد.
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با اشاره به اینکه تعداد زیادی از محصولات گردشگری را کنار هم می توان در خوزستان داشت، خبر داد: خوزستان در حوزه گردشگری دریایی شاخص های خاصی دارد، همزمان با آن گردشگری اقوام نیز جزو شاخص های این استان است.
محب خدایی در پایان یادآور شد: خیلی خوشحالم که مهمان میزبانان همیشه تاریخی ـ فرهنگی خوزستان هستم و از همه مردم ایران دعوت می کنم که از استان خوزستان بازدید کنند تا تجربه ای نو را داشته باشند.

گفتنی است معاون گردشگری کشور شب گذشته طی سفر به استان خوزستان از مناطق مختلف در شهرستان های اهواز، دزفول و ملاثانی و همچنین محوطه باستانی چغازنبیل بازدید نمود.
او همچنین در نوروزگاه های مختلف در شهرستان های یاد شده حضور یافت.
محب خدایی در ادامه سفر خود به خوزستان امروز شهرستان آبادان را در برنامه کاری خود قرار داده است.

 



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب