آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 بهمن 1399
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 بهمن 1399
یک شنبه 21 دی 1399
کد خبر: 4052
تعداد بازدید: 46

اداره‌کل میراث فرهنگی خوزستان پذیرای شکایات متقاضیان تسهیلات بخش گردشگری است

nonhighslide
سرپرست معاونت گردشگری خوزستان گفت: «متقاضیان تسهیلات بخش گردشگری می‌توانند شکایات خود مبنی بر عدم اجرای بخش‌نامه‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا را به این معاونت منعکس کنند.»
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، غلام شجاعی امروز یکشنبه 21 دی‌ماه 99 با اعلام این خبر گفت: «در راستای تحقق مصوبات ابلاغی ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر امهال و پرداخت تسهیلات جدید به بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا تا پایان سال 1399، به منظور جلوگیری از عدم اجرای بخش‌نامه‌های ابلاغی و رسیدگی به مشکلات متقاضیان، این افراد در صورت مراجعه به بانک‌ها و عدم اجرای مصوبات از سوی شعب بانک‌ها، مراتب را به قید فوریت به معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اطلاع دهند.»
 
او افزود: «برهمین اساس، متقاضیان می‌توانند با تماس با شماره 06135530387 (معاونت گردشگری استان خوزستان)، این معاونت را در جریان عدم رعایت مصوبات قرار دهند تا تا پیگیری‌های بعدی از این‌ راه صورت گیرد.»
 
سرپرست معاونت گردشگری خوزستان خاطرنشان کرد: «گردشگران یا مسافرانی که به استان خوزستان سفر می‌کنند و همچنین شهروندان و نیز افرادی که به ساختمان اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان سفر می‌کنند نیز می‌‎توانند از راه تماس با شماره پیش‌گفته، این اداره‌کل را در جریان عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا از سوی تأسیسات و مراکز گردشگری و همکاران اداره‌کل قرار دهند.»
 
 
 


آرشیو…
آخرین اخبار
طراحی و پیاده سازی: راد وب