آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
چهار شنبه 21 دی 1401
کد خبر: 5198
تعداد بازدید: 684

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی شهرستان دزفول معرفی شد

در حکمی از سوی محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، حمیدرضا خادم به عنوان سکان‌دار جدید اداره میراث‌فرهنگی دزفول معرفی شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، آیین تکریم و معارفه رئیس اداره میراث‌فرهنگی دزفول روز 21 دی‌ماه 1401 باحضور علی فرهمندپور فرماندار و سیداحسان طباطبایی معاون توسعه‌مدیریت و منابع انسانی و نعمت پیرنیا مدیر حراست اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در محل فرمانداری دزفول برگزار شد.

در این مراسم حمیدرضا خادم به عنوان سرپرست میراث‌‌فرهنگی این شهرستان منصوب و جایگزین عباس چراغ‌چشم شد.

حمیدرضا خادم، متولد شهریورماه 1360 در دزفول، پژوهشگر، عضو سازمان نظام‌مهندسی و دارای دکتری تخصصی رشته معماری از دانشگاه تهران جنوب و دوران کارشناسی و کارشناسی‌ارشد خود را در دزفول و تهران گذرانده است. او پیش از این به عنوان مدرس معماری در دانشگاه آزاد، اداره آموزش و پرورش و به عنوان مشاور طراحی و توسعه شهری در ماهشهر اشتغال داشته است.

در سوابق شغلی او سمت‌هایی همچون سرپرست واحد توسعه و مدیریت شهری شرکت مشاور ساو در اهواز، مدیر واحد ساخت پروژه شهرک مسکونی نصر آبادان، سرپرست دفتر فنی و عمرانی شرکت مشاور ساختمانی آبنیک در خرمشهر و جزیره مینو و مدیریت واحد سیویل و استراکچر پتروشیمی رازی نیز دیده می‌شود.

پیش از این، عباس چراغ‌چشم به مدت 14 ماه سرپرستی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دزفول را بر عهده داشت.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب